5. huhtikuuta 2013

Ciao!

Laiva lähti keskiviikkona 20.3 17.30 Vuosaaren satamasta kohti Travemündea. Vuosaaren sataman ABC:llä käytiin syömässä lounas odottaessa matkaseurueen saapumista.

Laivaan pääsimme melko pian, joten ei tarvinnut odotella pitkään. Laivalla olo menikin syödessä, pelatessa, istuskellessa ja juodessa.

Travemündeen saavuimme torstai iltana n. klo 21.00. Siitä sitten jatkuikin 1550km pitkä ajomatka Sienaa kohti. Perille saavuimme perjantaina n. 15.00. Siitä sitten alkoikin loma. Kaikki radalla, hotellissa ja jopa ravintolassa muistivat meidät, sillä ollaan oltu 6 kertaa aijemmin kyseisessä paikassa.

Lauantaina oli ensimmäinen ajopäivä. Kaikki päivät menivät saman kaavan mukaan. Eli herätys oli 8.00. 8.45 aamupalalle, jonka jälkeen radalle. Siestan aikaan klo 13.00 käytiin syömässä radan ravintolassa lounaaksi pastaa. Ajettiin yleensä siihen asti kun rata meni kiinni eli 18 asti. Sen jälkeen lähdettiin hotellille, jonne oli matkaa n. 4km. Käytiin saunassa ja uimassa, jonka jälkeen lähdettiin  syömään läheiseen ravintolaan. Nukkumaan mentiin siinä 22-23 aikaan.

Perjantaina 29.3 ajojen jälkeen lähdettiin ajamaan kohti Travemündea. Palatessa poikettiin sataman lähellä olevassa ostoskeskuksessa. Ostettiin juomia ja pitihän mun ostaa Mimmillekin tuliaisia (: Mimmille ostin tiikeri pehmolelun, kanafileitä ja myslikeksejä. Meillä oli rielusti aikaa, joten poikettiin myös satama kaupassa. Sieltäkin ostettiin juomia, 24 kpl laatikoissa, sillä ne olivat todella halpoja sekä karkkia.

Laiva lähti lauantai-sunnuntai vasten yöllä klo 3.00. (tai oikeastaan 4.00, sillä kelloja siirrettiin). Aamulla nukuttiin pitkään ja muuten laivalla olo menikin perus oleskelussa.

Perillä Vuosaaressa oltiin maanantai aamuna klo 10.00, sillä laiva oli tunnin myöhässä. Siitä sitten ajettiin n. 50km kotiin.